onsdag 30. november 2011

Mye rosa?

Det blir en del rosa.... Jeg hadde jo 2 gutter, strikket masse fint i blått blått blått, men ble litt lei. Når jeg til slutt fikk en prinsesse tok det litt av med rosa ;) blir nok mange flere rosa plagg, men skal nok få laget noen andre og. Har fått et svart/hvitt oppdrag, men det må nok modnes litt i hodet før ideen er færdig der inne..... Koser meg med tova juletrær (bilder snart) og en, Jada - rosa, jakke i mellomtiden :) Men i dag er det kos med en småsyk prinsesse <3

2 kommentarer:

Lilli sa...

Rosa e herlig, gjør ingenting, må jo innrømme at tanteongan mine også får mye rosa ;)
Svart og hvitt oppdraget høres spennans ut da, glede meg til å se ka du trylle frem :)
Håpe lilla føle seg bedre snart :)
Klæm Lilli

LaLa`s Loft sa...

Takk Lill :) Rosa e en gladfarge :)