lørdag 26. november 2011

Strikke...... Å strikke :)

2 kommentarer:

Ane sa...

Dette var et kjempe fint sett! Hvor har du funnet oppskriften? Takk for koselig kommentar på bloggen min!

Bare si ifra hvis det er noe du lurer på ift blogspot. Et lite tips på innleggene er å legge hvilken oppskrift med hvilket garn og pinner du har brukt. Da blir det lettere for deg selv å huske hva du har brukt hvis du skulle ønske å lage deg igjen, og det er gøy for andre å kunne se. Hvis du ønsker å dele da, vel og merke. ;)

Har lagt meg til som følger jeg, blir gøy å se hva mer du lager. :)

Ane. :)

LaLa`s Loft sa...

Takk takk, det er jo litt rart når man er helt ny, tips mottas med takk :) Skal prøve å få det mere ryddig med linker til oppskrifter etterhvært, må bare finne ut av link greiene først :)
Dette har jeg bare laget av restegarn, smart. Oppskrift hadde jeg ikke denne gangen, for det e r helt enkelt rett opp og ned :)