mandag 19. desember 2011

ET OPPDRAG :)

                                             Med utgangspunkt i Picles enkle vest, og inspirasjon fra Anes blogg har jeg laget min vest nr 2 og 3. Disse er på oppdrag på en måte..... Fikk bare beskjed om å strikke noe i svart/grått/hvitt.. Synes det er vanskelige farger til barn, da jeg er så glad i sterke regnbuefarger. Så nå prøver jeg meg litt frem, og det blir nok noen flere plagg i disse fargene......


En hvit med grå "bomber, og striper oppe. Bombene var vanskelig å få fine når man strikker frem og tilbake - men det gikk :)

Den grå er i en sølv farge, og ble skikkelig lekker synes jeg. Den enkle vesten fra Picles er ikke til å kjenne igjen :) På den grå har jeg åsså lakt fellingen som raglant ikke rundfelling :)


Hm..... Ble ganske fint med de fargene faktisk. Var veldig skeptisk først....


Vintage knapper fra oldemors skattekammer ble prikken over ien, helt i oppdragsgivers ånd :)


Førnøyd...... Jepp :)

4 kommentarer:

Ane sa...

Kjempe fine vester!! Fint å putte inn litt fletter da. Det var et godt tips. ;)

LaLa`s Loft sa...

Takk Takk :) Jeg måtte legge opp to ekstra masker inni hvær flette, for at det ikke skulle stramme i stolpen :)

gry-hege sa...

Dem blei jo kjempe fin! Flinka <3 Syns åsså den med fletter va veldi fin!

LaLa`s Loft sa...

Takk Gry Hege :) Får se om det ikkje e no fint under treet ditt og ;)