lørdag 17. desember 2011

Garnlykke :)

Fikk garn fra Pulling at Strings i dag, og det må jeg si, det er noe av det herligste fargerike fantstiske garnet jeg har sett. Ta en titt i butikken :) Jeg fikk tilogmed gratis frakt fordi jeg kjøpte for over 75 dollar..... Helt hit til Norge :) Her kommer jeg til å handle maaaaaaange ganger :)



Sjekk ut denne foreksempel, og den er på Salg!! Og er det noe jeg digger, så er det salg, hvertfall på garn :)

Ok..... Lover at neste oppdatering blir noe nytt jeg har laget, blir bare litt ivrig å vil dele når jeg er så fornøyd :)

 Ha en fin dag alle der ute :)

8 kommentarer:

Lilli sa...

Mmmm, deilig sukkertøy :)

LaLa`s Loft sa...

Ikke sant??!! Og ennda finere i virkeligheten :)

LA's masker sa...

Tusen takk for koslig komentar i bloggen min! Og nå har jeg fått kikka litt i din, SÅ mye fint du har laget - kreativ rett og slett! God førjuls tid til deg også!

LaLa`s Loft sa...

Tuuusen takk, det er så gøy med blogg. Tenk å få skryte av, å får skryt fra, mennesker man ikke kjenner :)
Takk :)

LivM sa...

Lekkert garn, er spent på hva du skal strikke?

LaLa`s Loft sa...

Ikke sant :)
Det lurer jeg åsså på ;)
Fortsettelse følger.......
Takk for hyggelig julebesøk :)

-Hanne sa...

Åå, for noen herlig nøster de hadde der! Frister veldig å bestille, iallefall når det blir gratis frakt om man handler litt c",)

LaLa`s Loft sa...

Ikke sant :)
Men tro meg, det var verdt hvær krone :)