lørdag 31. desember 2011

GODT NYTT ÅR :)

Da er vi kommet til årets sisste dag, det synes jeg ofte er en litt rar og vemodig dag.


Dette er utsikten fra vår veranda, 2 vinkler. På det ene ser du rakettene oppe på fjellheisen, et vakkert skue hvært eneste år, dette bildet er fra i fjor :)

På bildet under ser vi Tromsø sentrum med brua over fra Tromsdalen. I fjor var det vakker vinterstemning - håper på det i år åsså:)


For oss som har små barn er ikke nyttårsaften fest og fanteri, det blir mere fakkeltog kalkun og riskrem - men jeg synes egentlig det er bedre, rett og slett fordi jeg slipper å våkne i så dårlig form på årets første dag :)

Dette året skal jeg ha min første universitets eksamen, og jeg skal vurdere om jeg har valgt rett vei i utdanningen. Jeg håper året bringer gode nyheter for min kjære som er syk, åsså håper jeg at dette års nyttårsforsetter skal holdes (kanskje ikke lage de så ambisiøse)..... Mere energi, litt smalere midje, masse fin strikking, smykker i fleng og sisst men ikke minst masse lek med mine 2 små og 1 stor. Lykke til min lille gutt som begynner i 1.klasse i år, du er mamma sitt hjerte :)

Så da tar jeg med den helt nye bloggen min in i det nye året, åsså håper jeg mange kan finne masse inspirasjon og kos her i 2012. Ønsker alle et  GODT NYTT ÅR  , med masse glede og latter - iblandet med div håndarbeid og kos :)

Ingen kommentarer: