mandag 26. desember 2011

Ikke BARE strikkede julegaver :)


Dette smykket gikk til en flott veninnde - og jeg tror det kommer til å bli brukt en del :)


Øredobber til veninner, det funker bra - har ikke bilder av alle, men dette er noen av de. De i midten tok jeg selv, må jo ha julegave jeg og :)


Disse englene er til å henge på juletreet og ble laget som små ekstra gaver til familien :)



Jeg gav bort 7 av disse armbåndene i forskjellige farger - har flere av de selv også :)
 De har også vært en suksess på messe i år :)

Å som jeg elsker å lage julegaver :) Blir derimot litt sånn tom for ideer nå etter jul, noen pannebånd får duge som romjuls strikk mens den store inspirasjonen får godgjøre seg.

 Har en tøff start på nyåret skolemessig, med innlevering i psykologi uke 6, så små prosjekter er sikkert lurt. Men gleder meg faktisk til innlevering og jeg, for nå begynner det å ta seg opp på skolen - og det liker jeg :)

GOD ROMJUL TIL ALLE :)

2 kommentarer:

Lilli sa...

Ååååh herlighet så fine smykka, lo-lo-love it :)))

LaLa`s Loft sa...

:) Hihi takk..... Lo-lo love your comment ;)