mandag 12. desember 2011

HELT TIL Å SPISE OPP :)

Toppen her, er inspirert av denne fantastiske tunikan hos Emme , hennes blogg er bare så fargerik og lekker :)  Litt inspirasjon kom også fra Picles enkle vest, som det finnes mange fine eksempler på Her hos Ane :)    
     
                                                                                  
 Har prøvd meg på disse uglene alle liker så godt, hadde ingen oppskrift, så måtte bare prøve meg fram. Ble en slaks uglekanin :)

 Restegarnet ble til en enkel lue, og jenta var storfornøyd :)

Hva skal jeg finne på nå ?????

2 kommentarer:

HobbyMegHer sa...

Hei!
Torunn fra Mon Ami her. =)

Så herlige plagg du har laget her. Ikke rart mottageren er fornøyd! :D

Er du inne på strikkeverden.net?
(i tilfelle, så er jeg jo lille-t der inne..)

Ha en flott førjulstid! :)

Legger deg forresten til i bloggrollen min, hvis det er ok. :)

LaLa`s Loft sa...

Så gøy at du likte bloggen :)
Er ikke på strikkeverden, ante ikke at det fantes, men nå må jeg nok sjekke ut det åsså :)
Som du kanskje så, la jeg din blogg nede her og :)
God førjulstid til deg og :)