lørdag 7. januar 2012

4 Kaker til inspirasjon:)


Til 3 års dagen fikk prinsessa denne, var skikkelig bløtkake med banan og jurdbær inni:) MMMMMMMmmmmmmmmm :)


Prinsen fikk sjørøverskip, men jeg ble ikke helt fornøyd med det, selvom smaken var fortreffelig.... Må kanskje prøve igjen??


Gitaren var til min eldste da han hadde konfirmasjon, fikk god hjelp av mitt søskenbarn som er lærlig på bakeri. Den fikk noen hakeslepp denne...... :)


Eldstegutten i spisende form :)

Men hva skal jeg finne på i år da?? Ennda en stund igjen å tenke på.
Siden alle har spist masse i jula og sikkert er litt kakelei, tengte jeg dette kunne inspirere om noen har gebursdag nå snart :)

Siden jeg strikker på et sett som tar litt tid, må jeg putte in litt her, så det ikke blir helt stille :) God helg til alle sammen :)

Ingen kommentarer: