tirsdag 10. januar 2012

Birr i posten :)

Sjekk ut hva som kom i posten til meg!!!!
Å som jeg gleder meg til å trylle litt med dette..... Men først må jeg bare nyyyyyte synet av de lekkre fargene :)

Hva skal jeg sy da mon tro?????


Farger er så hærlig!!!!!!!!!!


Litt rosa måtte jeg jo ha med :)


Dette svart/hvite stoffet er så lekkert at jeg tror jeg må ha mere av det...... Men hva skal jeg bruke det til??


Litt fleece og velur måtte jeg og ha, elsker følelsen av det på kroppen, og så er det varmt og godt. Men jag er ikke så flink å sy på strech stoffer. Men som min lille prins sier "øvelse gjør mester", så da er det bare å sette i gang :)

Takk Stoff og stil :)

8 kommentarer:

Lilli sa...

Såå herlig pakke, skjønner godt at det klør i dine kreative fingre :))
Klem

LaLa`s Loft sa...

Jepp jepp, nå er det bare å sette seg ned å idemyldre :)

Fru Belima sa...

Flotte farger... Deilig med noe fargerikt og du finner sikkert masse fint å sy av dette!! Gleder meg veldig til å se resultatene.. kanskje jeg må herme litt å kjøpe litt stoff til nutta mi... hadde vært gøy å sydd noen forklekjoler til våren og sommeren. Ses om litt!! hilsen mariann

LaLa`s Loft sa...

Babytøy er morsomt å sy, for man kan leke med farger i det uendelige :) Jeg her lyst å kombinere litt med deongeri :)
Ha en hærlig dag :)

Aileens Hobbyrom sa...

Tusen takk for den koselige komentaren i bloggen min:)gleder meg masse:)Så mykje fint du lager,legger deg til i bloggen min eg:)

LaLa`s Loft sa...

:) Hærlig, du har ligget i min en stund, man må jo bare få bygget opp en liste man trives med. Er så mye gøy å se rundt om kring :)

Skrekk o Gru sa...

Jeg kjenner visst igjen noen av mine egne stoffer i pakken din...fint med masse farger! Men fint med svart/hvitt også:-) Gøy å oppdage flere bloggere i samme by, og det blir stas å se tingene dine på Julies Hage!

LaLa`s Loft sa...

Ja det var så masse fine stoffer, og liker man farger så blir vel noe likt. Det morsomme er jo da å se hvor forskjellig man kan lage ting, når man har samme utgangspunkt :)