mandag 16. januar 2012

Byttehandelen :)

Da er byttehandelen i box. Lilli laget meg disse fantastiske dørskiltene til barna mine, og nå har hun fått "betalingen" i form av bling bling laget av meg.

Fikk hærlig melding fra henne i dag, og hun var veldig glad og fornøyd. Det som er så fint med henne er at hun elsker å skille seg ut. Hun pynter seg for seg selv, og digger å bruke farger. Turkis er hennes favoritt farge, så da måtte det nesten bli turkis.



Jeg er kjempefornøyd med resultatet selv. Øreringene gav meg inspirasjon til mange flere. Smykket er helt spesielt til henne, hun har en sånn maske hengende hjemme, og da jeg så den, bare måtte jeg kjøpe den, med tanke på Lilli....




Fant etpar ting i lagret mitt også, som jeg sendte med som en liten bonus. Disse ringene er enkle, jeg har dem i forskjellige farger til meg selv, og er veldi glad i dem :)


Disse er også fra lagret, som nå begynner å bli noe skrantent - da er det bare å lage masse nytt og spennende.


Har laget meg epla butikk nå, men ikke åpnet den ennda - må finne ut av alt der inne først. Gleder meg. Skulle og gjerne fått til å lage en facebook knapp til siden min der, men finner ikke ut av det. Men jeg har altså en fb side også....

3 kommentarer:

Linda sa...

Kjempe fine:)

Lilli sa...

I love it :)))
No har eg også blogget vår byttehandel og linket til deg :)
Klem Lill

LaLa`s Loft sa...

Takk for det Linda. Jeg koser meg med smykkene :)

Lilli, alltid gøy å gjøre bytting med deg. Gleder meg til neste gang :)