fredag 13. januar 2012

Fleecekjoler :)


Denne lille fleecekjolen er skikkelig fin, den har ikke vært i bruk ennda - for den er strls 1 år - og for liten til alle jeg kjenner. Men en dag kanskje :)


Denne laget jeg til en liten jente, Lykke heter hun. Vi er gudforeldre til henne. Hun er vakker, og var veldi velkommen hos sine storesøsken. Her snakker vi store 17 og 22.....


Denne har min lille prinsesse brukt masse, den passer perfekt til en jakke jeg har strikket :) Men lilla "uggs" og grå strømpebukse er hun skikkelig rampejente :) Kjolen har knapper og aplikasjoner fra en gammel dongerikjole jeg har hatt.
Alle stoffene er fra Stoff og stil :)

Jeg er akkurat færdi med et lekkert lite sett til ei lita jente, men kan ikke legge ut bilde før mamman har fått det :)
 I tilleg har jeg laget et smykkesett i lekre farger til en vennine, hun elsker smykker og er en av de jeg kjenner som det er morsomst å lage til, for hun liker det litt annerledes. Det er en byttehandel, hun lager dørskilt til mine små. Skiltene kommer i posten i dag, og smykkene sender jeg senere. Når hun har fått dem skal dere få se :)

Fin helg til alle :)

5 kommentarer:

Heidi's hjørne sa...

Så nydelige kjoler. Heldig er småjentene som får bruke disse. Gleer meg til å se settet du har laget.
Masse fin inspirasjon her inne hos deg, Gleder meg til å følge deg videre i det nye året. God helg Klem heidi

LaLa`s Loft sa...

Å tusen takk, så koselig kommentar :)
God helg til deg også :)

Tina sa...

Så utrolig fine kjoler! Og takk for besøket i bloggen min! :-) Ha en fin kveld! :-)

LaLa`s Loft sa...

Takk selv :)

Lena Myrvoll sa...

Den fine gule kjolen vil æ gjerne kjøpe..