søndag 8. januar 2012

Fra lagret mitt :)


Dette settet strikket jeg på mens jeg drømte om å bli mamma igjen for noen år siden. Murlig at jeg skremte min da helt nye kjæreste med å strikke babytøy, men han ble da her og vi fikk bruk for klærne. Denne søte her med sauen på fant jeg i et gammelt Sandnesshefte fra 1994, den er i babyull.


Dette er fra samme heftet, men formen ble litt rar. Synes fortsatt den er veldig fin da :)


Denne har jeg laget flere av, hadde den til min første og - men dum som jeg var har jeg gitt bort alle klærne fra han var liten. Nå derimot har jeg en slaks kastevegring, og loftet er overfylt av babytøy og ting, må visst få orden i det etterhvært :)

Ok, det var litt av det som ligger lagret her, nå skal jeg ta fram garnet å få gjort litt på et skikkelig fint sett til en liten venn. Lekkre farger, lilla, rosa, turkis - gleder meg til å vise den fram :)

Ha en fin dag, og god uke til alle :)

Ingen kommentarer: