mandag 30. januar 2012

Gutten med god smak :)


Da har endelig Jonas fått seg ny jakke, det har tatt tid gitt...... Han var veldig fornøyd. Garn og knapper er selvvalgt, og jeg synes han er fantastisk flink jeg :)


Måtte vise baksiden og, for jeg synes den ble så fin med hette på, noe han selv valgte etter mye frem å tilbake. Jakken ble altfor stor til han (som alltid når jeg strikker til han?!), men det betyr bare at vi kan glede oss over den leeeeeeeeeeeeeeenge :)


Garnet jeg har brukt er fra Pulling at Strings, har som vanlig ikke brukt oppskrift, men raglan eller rundfellingen er hentet fra Denne lekre jakken hos Drops :)


Litt struktur i strikken gjorde seg :) Fargespillet i garnet er bare fantastisk :)


Ble skikkelig fornøyd. Med spillet i garnet, og den ensfargede toppen i strukturstrikk synes jeg den i sin enkelhet har skikkelig "mønsterstrikk" :) Prinsen min, som har vært på helsekontroll for skolen i dag, er fornøyd - og da blir mor glad.

Nytt restegarnprosjekt på gang, bommulstunika til sommerern for prinsessa :) Nå er sommergarderoben pri 1. Når man bor her i nordnorge må man forberede seg godt, for jaggu har vi hatt fine sommre de sisste årene :)

Fin uke til alle :)

3 kommentarer:

sida sa...

Det va jakken sin det! Kjempefin!!!

Lilli sa...

Åååå, det va skikkelig flott jakke:) Man ser det flotte spillet i garnet, lekkert:))
Klem Lill

LaLa`s Loft sa...

Takk jenter :) Litt vanskelig å få gode bilder, men synes det ble greit :)