søndag 8. januar 2012

Knappedilla ???? og sukk......

Må bare komme med tipset om denne damen på Etsy. Hun har så mye lekre knapper, det er en fryd.... Sjekk ut butikken hennes :)

Tessa Ann





Lekkert ikke sant ??

Min blogg er helt ny, bare 2 måneder siden jag satte i gang. Men jeg har da klart å utvikle en avhengighet til å gå in her - for å tipse, kikke og skrive. Synes det er trist med inleggene som forsvinner nedover på siden, og inn i "glemselen, og gleder meg til å legge til nye....
Har opparbeidet en anseelig bloggliste allerede, og er storlig imponert over alt som blir laget.

Noen dager blir jeg nesten litt stresset, må jo få færdig det jeg driver med, så jeg kan få bilde av det på bloggen og sette i gang med no nytt. Nå ligger en diger stoffpakke å venter på meg på posten, og jeg gleder meg som et barn....

Det jeg egentlig skal gjøre er å lese. Studere rettere sakt. Psykologi akkurat nå da...... Men det ser jeg jo ingen fargerike resultater av, eller?? Så vanskelig å få fram den boka :)

Nå må jeg nok gå i seng, der ligger jeg å grubler på nye mønster og kreative sprell, mens jeg ser bøkene fly forbi i "revy" ;)

Takk gud, eller hvem som fant opp håndarbeid. Det må jo ha blitt funnet på ene og alene for å holde oss kvinner på rett side av galskapen?? Det er hvertfall mye ro, meditasjon, kos, trøst, kjærlighet og masse mere i å sitte med masse fine farger i garn, stoff, knapper og perler mellom hendene :)
Glad for at barna mine og liker håndarbeide, gleder meg til jenta skal lære å strikke. Hun vil det nå, men har ikke helt roen :)

Nei, det var senga jeg sa...... Natta da. God uke :)

Ingen kommentarer: