fredag 13. januar 2012

Lilli, en tryllekunstner :)

Se her hva som kom i kassa i dag da!!!!
Jeg bestilte dørskilt til mine små hos en utrolig flink jente, hun hadde ikke laget det før, men tok den på strak arm.

Lillejenta mi fikk den mens vi satt i bilen (måtte jo åpne med en gang), hun holdt på den hele vegen og var skikkelig glad. Når jeg fortalte at det sto "prinsesse Ronja" synes hun det var helt på sin plass :)


Den dama, Lill, LooLoo Design kan virkelig trylle med tusjer. Hun skal ha Kurs i Tromsø, så meld deg på om du har murlighet :)

Lillemann ropte høyt "Korr stili, mye tøffere enn spider man" da han åpnet sitt, det var klistra på døra før jeg fikk sukk for meg :)


Nå hadde jeg ikke bestillt til den største da, for han er 16 og alt er kjempeteit. Men Lilli hadde så lyst å lage til ham åsså, så da ble denne en overaskelse :) Gutten synes den var skikkelig tøff, men det var for teit å henge den på døra - men han satte den på skrivebordet, så det var visst ikke så dumt likevel :)


Takk Lill, du er super. En tryllekunstner, og tolmodig skjel :)

Som betaling har jeg laget henne et smykkesett, det har hun ikke mottatt enda, så det kan jeg ikke blogge før hun har åpnet kassa :) Men da skal dere få se byttehandelen. Stilig, ikke sant ???

2 kommentarer:

Lilli sa...

Takk for såå fin omtale og så herlig at du fortelle om ongan sin reaksjon, det e så inspireranes for meg :)
Det har slått an de dørskiltan, har fått mange bestillinge allerede, så gøy at litt romjulskos skulle bli en hit :))
Vente spent på postmann, weeee :)
Ha en fin lørdag, vænnen min :)
Eg har litt strikkeløst for tia, må vel finne frem pinnan her og ;)
Klæm Lill

LaLa`s Loft sa...

Bare hyggelig :) Tenke dem e fine gava, så du får flere bestillinger herfra og :)