søndag 15. januar 2012

Litt bling :)

Min tante har et lite galleri, og det var henne jeg strikket de grå vestene i ett opdrag til. Hun skulle åpne i går, og på fredagen lurte hum på om jeg hadde noen sorte øredobber hun kunne ha i utstillinga som skal være i tema svart til hvit. Jeg hadde ingen liggende, men gikk opp i perlene for å se hva jeg hadde av materiale, så da lagde jeg disse :)


Ikke så lett å ta bilde av swarovsky krystaller, for de skinner sånn i blitsen. Men disse ble jeg skikkelig fornøyd med, nesten så jeg håper de ikke blir solgt ;)


Swarovsky, stein og plasikk. Også veldi fine synes jeg :)



Til slutt disse, de har ligget en stund. Swarovsy det åsså. Jeg ble så inspirert at jeg gikk til innkjøp av masse små swarovsky perler etterpå..... Håper inspirasjonen sitter :)

Nå skal jeg en uke på univærsitetet og da blir det bare litt strikk på kveldene når jeg ikke leser. Disse ukene er ganske slitsomme, men jeg klarer likevel ikke å holde meg unna litt facebook, blogging og håndarbeid :) Åsså venter jeg på at Lilli skal få smykkene sine i byttehandelen, så jeg kan vise de frm - så et lite drypp her inne blir det nok :)

Fin uke til alle :)


3 kommentarer:

Lilli sa...

Kjempekule ørepynt :) Korsn oppbevare du smykka og sånt forresten, den slit eg med å finne en smart løsning på :-P Begynne jo å bli en god samling etterhvert :)
Klem Lill

LaLa`s Loft sa...

Takk, håpe du bi å like dine :)
Æ har nån hylle bakom døra på soverommet, der har æ div smykketrær og ståltråd t øredobba osv..... :) Alt æ lage ligg i posan sine på loftet, men til å begynne med heng det på smykkestativ til pynt der oppe :)

Lilli sa...

Ok, takk for tips :)