onsdag 25. januar 2012

Restegarn Tunica :)

Lik gjerne sida mi på facebook, Her om du vil motta oppdateringer når jeg putter ting i bloggen :)

Igjen noe fra lagret mitt. Nå har influensan tatt meg, og strikkinga har gått utrolig sakte på prosjektet mitt. Begynner å bli bedre, så da håper vi på bedring og framgang :)
Her har jeg brukk rester av utgåtte farger av PT Panda, som er et av mine favorittgarn. Noen av disse fargene var skikkelig grelle i utgangspunktet, men sammen med andre farger ble de kjempefine :)


Her har jeg bare funnet en tunica jeg likte formen på, å strikket i veg. Utrolige fargekombinasjoner man kan lage, åsså blir det jo så gøy, nå man bare setter i gang :)


Når jakken til gutten er færdi må jeg begynne på sommergarderoben for årets sommer, har noen planer - og noe blir til mens man går :)

I dag har jeg kjøpt ny pc, så i morgen er det tid for å prøve den, å laste over alt fra den gamle. Så da blir det jo spennende å se om jeg roter det til, eller om jeg blir venner med den :)
Fortsatt fin uke :)

2 kommentarer:

Laila Lykketroll sa...

Goood bedring, og lykke til med vennskapsprosessen med ny pc (alltid like spennende det...).

Takk for koselig kommentar hos meg, gled deg til lappene dine kommer. Det er en koselig dag :)

God torsdagkveld :)

LaLa`s Loft sa...

Takk :)
Ja gleder meg. Denne kvelden går nok med til pc testing :)