onsdag 18. januar 2012

Så irriterende!!!!

ÅÅÅååååååååå, nå blir jeg litt frustrert her!!!! Har så lyst til å kommentere rundt om kring, men får bare opp en hvit side inne på noen av bloggene når jeg trykker på kommentar....


Åsså så jeg det lekkreste sengetøyet til lillebror inne hos grønn, ja jakken og buksen og da, men det sengentøyet...... Sukk. Åsså er det jo så IRRITERENDE å ikke kunne kommentere det!!!!!!!!!
Ja, da fikk jeg sakt det!!!!!!!!!!

Nå er strikke settet til ei lita ei sendt, å da kan jeg snart blogge det. Håper bare mamman liker det, og at det ble som hun hadde tenkt..... XXXXxxxxxx fingrene for det :)

2 Dager igjen denne studie uka, åsså bryllup på lør, og inlevering av oppgave på tirsdagen. Når er det jeg skal få strikket da da???? Hm, synd det, at det er så mye annet som må gjøres og ;)

Sengetid nå, må være våken og klar til insats i morgen, fin dag til alle :)

1 kommentar:

Lilli sa...

Sende deg melding innboks facebooken :)