fredag 27. januar 2012

Sommerkjole fra i fjor :)

Mens jeg sitter her å venter på at influensan skal gå over, og strikkelysten skal dukke opp sitter jeg her å tenker på sommerklær til barna. I fjor lagde jeg massevis, noe av det har jeg lagt ut før her og der ;)

Jeg sydde en liten kjole og, åsså en til en liten venn :) Her har jeg brukt litt forskjellige stoffter, noe fra gamle klær, og noe nytt jeg hadde. Inni hjertet er det to små sommerfuggel knapper :)



Baksiden på kjolen, her har jeg navnet til prinsessa mi på en liten lapp.... Liker å sette navnet på.


Jenta mi elsket den kjolen, men nå er den for liten - og jeg har så mange ideer til denne sommeren, at jeg aner ikke hvor jeg skal begynne.....

Denne lille med blomster på ble gebursdagsgave til en liten fin venn. Har skrevet inni den, og den har og navnelapp på baksiden, tenker at det er litt meg :)
Dette var før jeg tenkte på å bestille merkelapper, det har jeg gjort nå - og venter spent på at de skal komme i posten :)



Denne kjolen er myk og god, den lille blomsten er prikken over ien :) Så jenta i den for etpar uker siden, å hun var skikkelig fin i den.....

Så hva skal jeg lage i år?? Har hværtfall stoffer i massevis, det er bare å komme i gang :) Kom strikkelyst, så jeg får gjort færdi jakken til prinsen (han har begynt å mase nå), jeg SKAL få den gjort i helga. Husj!!!! Dra din vei influensa, så vi kan ha en ernergisk fin helg her hjemme :)

God helg til alle :)

4 kommentarer:

HobbyMegHer sa...

Nyyydelig kjole!!

God helg! Og god bedring!

LaLa`s Loft sa...

Takk :) Og god helg til deg åsså :)

Lilli sa...

Du syr så herlige kjoler :))) Liker måten du leker med fargene på :)
Og du si no ifra hvis du skal ha bruktmarked på strikkaklær, vil gjerne komme først i kø'en da ;)
Masse god bedring til deg, snuppa!
Klæm

LaLa`s Loft sa...

Takk du e nu fin :) Det e lov å legge in forslag t ka man har "øyna" sæ ut ;)