mandag 23. januar 2012

Til dukkemamma :)

Dukkeklær er en kjempefin måte å få brukt opp restegarn, her er det forskjellig babyull jeg hadde liggende, mønster fant jeg i en dukkeklær bok jeg har. Om noen er interessert leter jeg den gjerne opp for mere info :). Du kan også få prøvd ut fargekombinasjoner du vanligvis ikke "tør" å teste ut... Fort går det og, så det er jo en fryd :)


Synes dukken å er veldi søt da, Ronja ble vill av begeistring når hun fikk den av tante. Den beveger munnen når den snakker, nesten litt skummelt :)
La in en liten detalj på armen i en annen farge, og selvom det ikke ser mye ut, så gjorde den utrolig mye av seg. Skikkelig boost til plagget :)


Også fikk jeg brukt noen treknapper som hadde ligget leeeeeenge uten at jeg visste hva jeg skulle med dem, siden de var så små. Men de passet perfekt her, og er enkle å lette for små barnefingre å få av å på :)


Dressen er ikke "pinnefærsk", men jeg viser den frem mens jeg holder på med et litt større prosjekt til gutten min. Så tok influensan meg, og det ble strikkestopp i dagesvis her. Men nå er jeg visst snart igang igjen :)
Gled dere til den guttejakken. Han har valgt farge og mønster selv, og jaggu har ikke prinsen god smak :)

Fin mandag da :)

Lik foresten gjerne facebook siden min, HER :)

8 kommentarer:

HobbyMegHer sa...

Den ble kjempefin!
Ikke rart den ble godt mottatt. =)

LaLa`s Loft sa...

Takk, åsså så gøy å strikke da :)

AUTOMOTIVEFASHION sa...

I'm SO in Love with your Blog! It's awesome :)


Check out my Blog automotivefashion.asia :)

LA's masker sa...

Kjempe fine dukkeklær!

LaLa`s Loft sa...
Denne kommentaren har blitt fjernet av forfatteren.
LaLa`s Loft sa...

Oh Thanks, thats nice :)
I will for sure check out your page :)

Takk LA`s, det er så koselig med gode tilbakemeldinger :)

Anna-Maylén sa...

Så mye fint det er her!!! :) Må legge deg til blogglista mi så jeg kan følge deg fremover. Problemet med sånne fine blogger er at man blir altfor inspirert. Døgnet har for få timer. *sukk*

LaLa`s Loft sa...

Så koselig da :) Alltid gøy å være til inspirasjon :)

Det er jo det som er så gøy med blogg, at man bare bobler over av ideer, det er sånnt det blir kunst av, ikke sant :)