onsdag 4. januar 2012

Mere rosa strikk !!

Tunica til lille venn, strekt inspirert av denne fra Picles :)
Jeg har byttet ut garnet med mini duett fra sandnes og nordlys sokkegarn fra viking, kantene og hetta er dobbel miniduett, og bolen en tråd av hvær. Måtte ha 3 nøster duett og 1 nøste nordlys.


Men nå er jo ikke jeg så glad i enkle plagg, det må være litt pynt, så da hekler jeg en liten blomst å setter på :)


Å med knapper fra Tessa Ann er det bare å pynte i veg :) Jeg laget hemper i halsen og, for jeg vil ikke være avhengi av at hun skal ha noe under tunican :)



Nå skal jeg strikke etpar små oppdrag jeg har fått. Etter det er det lillegutten min sin tur, for nå har det blitt mye til prinsessa i det sisste. Han skal få en hærlig jakke til vår og sommerbruk, garnet ligger klart og jeg gleder meg til å begynne med den om en stund :)

Men må jeg nok ta frem bøkene å få gjort litt skolearbeid :)

Fortsatt fin uke da :)

6 kommentarer:

sida sa...

Så nydelig da!!! Fantastisk flotte farger! Å likte virkelig den lille blomsten. Piffet opp tunikaen.

LaLa`s Loft sa...

Takk Sida, det er skikkelig kos når folk liker det man lager :)

Ane sa...

Knallfin tunika!!! Utrolig nydelige knapper. Nå må jeg inn og knappeshoppe skjønner jeg. ;) Knapper er så gøy!

LaLa`s Loft sa...

Takk :)
Ja knapper er fantastisk gøy, å pynter sånn opp. Fant denne damen via bloggen til EMME, og har vært hekta siden. Ikke er prisene ille heller :)

Lilli sa...

Ååååh herreminhatt så flink du e, denne er nyyyyydelig, så fin fasong og herlige farger :)) Pynten er prikken over i'et :)
Klem Lill

LaLa`s Loft sa...

Takk Lilli :)
Du e ikkje så værst sjøl heller :)