tirsdag 28. februar 2012

Ennda en vest :)

En liten vest inspirert av bilder rundtom, strikket uten oppskrift. Men Pickles enkle vest kan helt fint brukes som basis til slike vester i mange varianter :)


Garnet kommer fra Picles, du finner det her..  Ved en feil fikk jeg dobbel forsending fra dem, så jeg har litt å bruke av dette garnet. Men det gjør ingenting for det er et hærlig garn :)


Jordbærknapper fra Stoff of Stil..... :) Og pynteknapp i blomsten fra oldemors knappeskatt :) 
Vesten skal gis bort, eller selges :)


Nå driver jeg å prøver meg på garnslanking. Ikke lett når galleristen i nabohuset vil ha plagg i jordfarger, og mitt lager ikke inneholder mye slikt.... Men noe skal jeg vel få til :)

Fortsatt fin uke :)

17 kommentarer:

Lilli sa...

Gurimalla for et herlig sukkertøy, alldeles nyyyydelig :))
Klem Lilli

LaLa`s Loft sa...

Takk :) Æ har fått litt dilla..... :)

Berit sa...

Den var bare helt skjønn! Heldig tulle som får bruke denne ;)

LaLa`s Loft sa...

Takk takk :)

Laila Lykketroll sa...

Så fin, og så glade farger :)

Lurer på om denne må inn på listen min over ting jeg har lyst å prøve meg på en gang. Takk for inspirasjon :)

LaLa`s Loft sa...

Bare hyggelig, den er så lekker og enkel :)

Siren sa...

Så søt og fargerik vest:)

Siren sa...

Så søt og fargerik vest:)

grønn sa...

Så mye fint du strikker! Artig å kikke litt rundt her hos deg :-)
Herlig vest!

strikketine sa...

Knallfin vest, og så fine farger på det du lager! Nå har jeg tatt runden og sugd inn alle de flotte fargene! :-) Ha en fin torsdag!

Manisk kreativ sa...

Den vesten bidro også til vårstemninga. :) Ønsker deg velkommen til Strikkeblogger.blogspot.com. :)

LaLa`s Loft sa...

Tusen takk :) Godt å bidra til vårstemning når det ikke er mye vår her ;)
Vinter og slaps ennda en stund, men det er fint det og, vi vil ha snø i påska :)

Anne Marthe sa...

Heisann!
Mye fint du strikker!:)
Likte denne vesten utrolig godt, spesielt fargen på garnet! tror kanskje jeg må prøve noe lignende selv, etter oppskrft da!:)
Ha en fortsatt fin helg!
Anne Marthe

Anne Marthe sa...

En ting til! Likte godt de strikka muffins du har i overskriften! Er dette noe du har laget selv, eventuelt har en oppskrift på?:)

Linda :) sa...

Bare elsker dette garnet :):) Pickles har virkelig fantastiske garn :)
Fin blogg du har :)

LaLa`s Loft sa...

Takk jenter :) Info om muffins lagt in hos deg AnneMarthe :)

Renate sa...

Nei og nei, så herlig en blogg! Nå har jeg kosa meg her vell og lenge, og tittet på mange flotte og fargerike hekleplagg. Jeg kommer tilbake! :) Renate