onsdag 15. februar 2012

En sommerdrøm :)


Jeg synes virkelig ikke bildene ble bra denne gang, kjolen er så utrolig mye søtere her den henger nå...
Uansett, ennda en vårkjole, og denne er til prinsessa mi. Jeg plagdes litt med denne, er ikke så god på pene applikasjons sømmer. Men når man er selvlært er dette mere enn godt nok for oss :)


Denne gangen bruker jeg ingen knapper (kryss i taket) men perler til blomsterpynt :)
Jenta ville helst ha den på med en gang, men i -8 var det nok litt kalt.


Denne vakre lille jenta fant jeg på dette stoffet hos Stoff og Stil. Det blir nok flere kjoler med henne på, er hun ikke utrolig vakker??


Nå har jeg bare lyst til å sy og strikke, men det er skole denne uken, så da er fokuset mest der. Eller, det skal være der...... Må ta meg sammen.
Håper dere liker kjolen. Kommer nok med noen for salg, for dem som vil ha noe gøy og annerledes, og ikke helt rett i sømmene ;)
Snart skal jeg lage en liten give away, synes det ser så spennende ut. Må bare klekke ut en fin premie, og få 3000 besøk først. Blogging er gøy, ikke sant :)

4 kommentarer:

Lilli sa...

He-he, ja blogging er gøy :)
Et felles areale for folk med hobbyinteresser, før satt man i hver sin krik og krok, byer og på landet, hver for seg ...og nå kan vi møtes, helt genialt :))
Supersøt kjole, skjønner godt hun ville ha denne på seg i barnehagen :))
Gleder meg til din give- away :))
Klem Lilli

LaLa`s Loft sa...

Ikke sant :)

Aileens Hobbyrom sa...

Tusen takk for koselig komentar:)Nydelig kjole du har sydd:)

LaLa`s Loft sa...

Takk :)