onsdag 8. februar 2012

God Ide????


Haha, fant dette bildet nå på mårran, å tengte at det var en kjempeide. Skulle ønske jeg hadde sett det da jeg ammet, for jaggu skulle jeg gitt bakoversveis på alle som ikke liker offentlig amming. Da jeg var gravid for 6 år siden gikk det en kjempediskusjon i avisene her om det burde vært lov å amme på kafe`, den diskusjonen tok halt av - og ble til tider så usaklig at man helst ikke ville gå ut med babyen. Rett etter den kom en diskusjon om å ha tepper over barnevogna - folk skal da legge seg oppi det meste.

Synes hvertfall denne var dritkul jeg da :)

8 kommentarer:

Lene Regine sa...

Så herlig innlegg!! Sånn skulle jeg også ha heklet da jeg ammet mine små;)

Ha en fortreffelig dag!

Lene

LaLa`s Loft sa...

Ikke sant :) Syns den var ubetalelig :) Fin dag til deg og :)

Lilli sa...

Helt genialt :)

Anna-Maylén sa...

Noe så utrolig morsomt!!! Hihihi..

Anna-Maylén sa...

Noe så utrolig morsomt!!! Hihihi..

LaLa`s Loft sa...

:) Hadde sperret opp noen øyne vil jeg tro :)

Ulla :) sa...

Haha:) Fantastisk morsomt! Jeg ammer, men jeg vet ikke heeeelt altså ;)

LaLa`s Loft sa...

:) Hadde vært litt gøy da :)