lørdag 4. februar 2012

Kjole nr 1 :)

Jeg skal lage 4 av disse vårkjolene nå, så får prinsessa velge en av de. Resten går til salg :)


Den var så utrolig søt på prinsessa. Passformen gjør at selvom den er i 98, kan dn godt brukes fra 3-4,5 år alt avhengig av barnet da. Den er vid og god - og jeg tror godt den kan brukes som bluse når den begynner å bli kortere :)


En pynteknapp fra oldemors lager er selvsakt med, den er stor og veldig blank :)
Å se her, jeg har fått meg lapper til å sy på, fine ikke sant? Selvom sømmene er skakke og skeve, så gir lappen et litt "profft" uttrykk ;)



Jeg er kjempefornøyd, å gleder meg til å gjore nr 2 ferdig. Den er i helt andre farger - og det er så gøy å se hvordan de skaper helt nye uttrykk med andre stoffer :)

Ha en fantastisk lørdag alle :)

5 kommentarer:

Fru Belima sa...

Utrolig fin!!!! Prinsessa er heldig! Får jeg spørre hvilket mønster du bruker? klem mariann

LaLa`s Loft sa...

Hei, og tusen takk. Mønsteret til denne har jeg funnet i en bok som heter "barn igjen", det er en retrosybok. Jeg har gjort armene annerledes, ellers fulgt mønstret. Boken har jeg fått gjennom hobbyklubben, så jeg regner med du kan få tak i den det :)

Stine Hoelgaard Johansen sa...

Sød og dejlig farverig kjole, måske prinsessen slet ikke vil af med dem;))

god dag, Stine:)

LaLa`s Loft sa...

Takk Stine :) Den vil nok helst være på ja :)

Lilli sa...

Såå vanvittig flott, herlige farger og mønster :))
Klem Lill