onsdag 1. februar 2012

Med hjerte for bling :)


En vennine skal på fest i helga og spurte om jeg kunne lage et smykke til henne - jeg lagde 5 så har hun noe å velge i ;) Disse selger jeg for 250,- kr stk. Holder på å lage epla butikk, men akkurat nå selger jeg bare litt her og der. Fex på facebook siden min :)


Dette Lilla er solgt :) Har et til slikt anheng.......

Smykkene mine kan du bruke som kort eller langt. Jeg bruker deler jeg kjøper rundt på nett, å koser meg med å sette sammen. De gjorde stor suksess på julemessen 2011 :)
Disse hjertene er store, ca 4 cm..... Og skikkelig lekkre :)


Dette rosa er solgt, har murlighet til flere lignende......

Disse er i tibetansk sølv, det er ikke så rent som vårt sølv, men holder fargen i motsetning til sølvplett. På bildet under ser du hvordan de brukes lang og kort. Man får med en ekstra del man setter på :)


Ser du noe du har lyst på??? Si fra da vel :) Fin dag til alle :)

2 kommentarer:

Lilli sa...

Ooooh wooow, så flott glans i disse hjertene :)))) E-L-S-K-E-R !!!

LaLa`s Loft sa...

tusen takk Lilli :)