lørdag 11. februar 2012

Neste prosjekt :)

En smugtitt på disse hærlige fargene jeg begynte å strikke med i går. Har gledet meg kjempelenge til å bruke dette sukkertøyfargete garnet, å det blir akkurat så lekkert som jeg håpet på :)


Det håndfargete garnet er fra Pulling at Strings (ligger link på siden), det gule er cascade 220 kjøpt på ebay, det rosa er lanett å skal brukes dobbelt. Det skal bli en jakke til å bruke ute her i nord om sommeren, Ingen av garnene klør, så den blir fin å ha over en lett t-skjorte når det er litt kjørlig luft.


Leker litt med picasa for tiden - prøver å lære, så det blir nok mye prøving og feiling framover :)
Uansett jeg gleder meg veldi til denne er klar, for det blir nok en klar favoritt :)

Fin lørdag der ute :)

4 kommentarer:

I en Sving sa...

Så flotte farger. Dette blir nok sikkert en skikkelig glad-jakke :) Lykke til med prosjektet :)

LaLa`s Loft sa...

Å tusen takk :) Gleder meg sånn til denne :)

HobbyMegHer sa...

Herlige farger, ja!
Tipper det blir et flott resultat. =)

LaLa`s Loft sa...

Ikke sant?! Å den blir så gøy!!!