lørdag 18. februar 2012

Sukker rosa :)

Denne jakken har jeg strikket etter å ha siklet på masse bilder rundt om på nett. Jeg hadde ikke oppskrift, men passformen ble super :) 
Jakken har 3 forskjellige garntyper, det rosa er dobbel Sisu, gul er Cascade 220 og det fargede garnet er det jeg har blogget før Her :)


jeg har hatt lyst til å bruke denne teknikken igjen helt siden jeg strikket denne til min lille prins. Eller det vil si, når jag satt å drømte om å få et barn til ..........


Knappedilla :)


Er veldig usikker på om jeg skal sette på noen blomster eller mere pynt. men siden jenta tok den på med en gang hun sto opp, så er den vel godkjent :)


Så var jakken så fin der den hang på mitt yndlingsmøbel at jeg måtte ta med dette bildet og :)
Lekkre klær gjør lekker pynt :)


Neste prosjekkt startet på i går, denne gangen blir det ikke klær - og ikke i mine tradisjonelle farger. Prøver meg på en teknikk jeg ikke har brukt før, og det er alltid spennende :)

God lørdag :)

4 kommentarer:

Fru Belima sa...

Guri så flink du er og uten mønster også... Ordentlig fin ble den! Deilig med litt farger... god helg til deg! klem mariann

LaLa`s Loft sa...

Takk Mariann :)

Lilli sa...

Knallstiliiig!!! Gurimalla så herlige teknikker du har brukt og fargene er bare dritlekkert :))
Klem Lill

LaLa`s Loft sa...

:) Å takk takk :) Så koselig :)