lørdag 3. mars 2012

Ballongbukse :)

Denne har jeg skikkelig kosa meg med å lage. Den er i babycord fra Stoff og Stil, med applikasjoner i div rester. Ballongformen er utrolig behagelig og god :)


Disse sommerfuglene har jeg funnet på ebay, og jeg elsker de, så det kommer nok flere ting med disse :)

  
Blomsten har jeg satt sammen av rundinger i forskjellige rester. Jeg er ikke noe flink på nøye applikasjonssøm, men synes det blir fint likevel. 


Den ble litt stor til jenta mi, men etter vask krymper den litt, nå er jo prinsessa veldi lita og tynn da, så en annen 3-4 åring hadde nok passet den perfekt :)


har laget en til, den skal blogges en annen dag. Det er så gøy hvor forskjellig hvær bukse blir når man bruker andre farger og stoffer:)

Ha en fin lørdag der ute :)






9 kommentarer:

LA's masker sa...

Knallfin bukse!!

Nikki sa...

you were right Christel, they are great and i love them :)

LaLa`s Loft sa...

:) Thanks girls :)

Berit sa...

Kjempefin. Den faller nok i smak hos små prinsesser :)

Linda sa...

kjempe stilig bukse:)

LaLa`s Loft sa...

Takk takk jenter :)

Lilli sa...

Åååh sååå stiliiig :)) Knallkule farger og flotte detaljer, DIGGER!!

Fru Belima sa...

Super fin bukse og flotte aplikasjoner!! Den så utrolig deilig og behagelig ut! Så flink du er... klem mariann

LaLa`s Loft sa...

Tusen takk :) jeg er ennda i begynnerstadiet på søm, men har gode ideer tror jeg, selvom sømmene blir litt skjeve ;)