onsdag 7. mars 2012

Ennda en ballong :)

Ballongbuksedilla!! rett og slett fordi de er utrolig fine, og behagelige ;)


En rosa variant i babycord fra stoff og stil. Selve mønstret finner du her :)
Med bånd i forskjellige farger blir det mitt eget yttrykk på buksa :)


Laget noen cupcakes å satte på. Sømmene er ikke helt rette, men vet dere, det er de ofte ikke på kjøpeplagg heller :) Cupcakes er jo noe små jenter liker :)


Jenta prøvde den på, og likte den kjempegodt. Den var litt stor til henne, men det ordner vaskemaskinen ;)

På søndag skal jeg 1 uke med klassen min til Alta, jeg gruer meg fordi jeg aldri har vært borte fra barna, og fordi jeg her flyskrekk. Flyturen er bare 30 minutter, men det er nok til at jeg har gruet meg i månedsvis.... I tilleg har jeg kraftig influensa, igjen, så nå må jeg prioritere å bli frisk. Har mest lyst å leke og kose med ungene, men her ligger jeg...... I helga skal jeg være frisk så vi kan kose oss masse. Å så blir sikkert ungene glade når mamma kommer hjem med noe spennende i kofførten ;)

Nå blir det te og ullteppe.
Ha en fin dag der ute :)

8 kommentarer:

Ulla :) sa...

Så fine applikasjoner du har valgt, da blir buksa litt annerledes enn alle andre :) Er dette mønsteret på ballongbukse fra Stoff & Stil?

LaLa`s Loft sa...

Jepp, linken til oppskrift og stoff ligger i inlegget :) takk for koselig tilbakemelding :)

Ingunn sa...

Herlig cupcake-bukse! Rosa til småjenter er bra.
God bedring til deg. Håper flyturen går greit.

Lykke til!

Remiks Gjenbruk sa...

Du er flink! Kule farger og dristige modeller. Liker sånt. Blir du med på Miks og Triks konkurransen?

LaLa`s Loft sa...

Tusen takk, det var da veldig koselig. Du skal ikke se bort ifra at jeg blir med :) Har lagret linken til konkuransen, så er det bare å la hodet jobbe. Gooood tid:)

Det er så hyggelig med så fine kommentarer fra dere alle, jeg smiler hvær gang :)

touchofvanilla sa...

Må si du er flink som både strikker og syr! Skulle ønske at jeg også kunne sy..:)Kjempefin bukse!!:)

Bente sa...

Å, så utrolig stilig bukse! Alle detaljene fjorde buksa kjempekul.

LaLa`s Loft sa...

Tusen takk jenter :)
Jeg "kan" ikke sy, jag bare gjør det. Man vet jo ikke før man har forsøkt ;)
Og jeg liker :)