torsdag 22. mars 2012

Fargekos :)

Igjen har jeg funnet frem mitt Cascade 220 garn, og laget en vest (det går nøyaktig 1 nøste, 100g, på denne i strls 2-4). varm og god på kalde dager, lun en sommerkveld. Lekker over en liten kjole, jeg bare elsker disse her :)

Ideen til å lage vester fikk jeg fra Picles enkle vest som jeg første gang la merke til inne hos Ane :)


Jeg er ikke så glad i oppskrifter, rett og slett fordi jeg vil ha egne ting når jeg først lager selv, men det er klart man påvirkes og får tips overalt. Jeg prøver å lage mine egne varianter å ikke følge oppskrifter, og drømmer om å skrive de ned en dag.....


Denne blomsten lager jeg ofte, men nå la jeg til en stilk med blader. Blomsten selv er i rester fra klovnegarnet i sukkertøyjakken, med en liten ekkornvenn som sentrum.


Siden fargene i jakken er så fine i seg selv, og blomsten så fargerik så valgte jeg helt nøytrale knapper :)

Så da finner jeg frem pinnene igjen da (først litt oppgaveskriving, og innlevering av den), og dere ha en fin fin dag :)

7 kommentarer:

mocca sa...

Kjempe fin vest;0)

Ingunn sa...

Så fin denne ble med pynt på! Det er alltid kjekt å lage sin egen variant, og denne ble både fargerik og glad.

Ha en fortsatt fin torsdag!

G-Anette sa...

Så utrolig lekker vest! Og de godteriluene dine falt jeg helt pladask for! Herlige! :)

LaLa`s Loft sa...

Takk jenter, det er så kos med hyggelige tilbakemeldinger. Har dilla på vest, de er så flotte og anvendelige :)

nragnhild sa...

Så masse fint i friske farger!! :D Absolutt fresht å komme innom her på ei ellers kjedelig kveldsvakt! :p
God helg!

grumama sa...

Helt nydelig :)

Kristine sa...

Denne var også nydelig! Jeg klarer ikke helt skjønne at jeg ikke har vært her inne før, for navnet ditt er så kjent! Men nå er det veldig lenge siden jeg kikket rundt i blogger da. Du lager i hvertfall flotte ting :)