tirsdag 20. mars 2012

Flere godteriluer :)

 Froskeknapp i klovneblomst. 


Tessa Anns blomsterknapp er med selvsakt. Turkis er ikke vanligvis meg, men i kombinasjon med rosa ;)


Hadde bare tatt med litt restegarn og noen knapper som "lå å slang" når jeg reiste til Alta. Ut av det kom det to kjempesøte luer. 


Denne rosa er i Cascade 220, med babyull i grønn og en liten rest fra sukkertøyjakken i blomst og topp :)


Denne turkise er og i Cascade 220, med rosa resteblomst fra lua over, og vrangbord i en babyullrest.... Utrolig hva man kan få ut av rester :)


Fine ikkesant ? De er i ca strls 2-5 år, ser mine unger sine kan brukes i en evighet :)
Håper noen liker dem, skal selge på messe eller fb.... Nå har jeg satt i gang med noen vester for salg,  også i Cascade kombinert med rester. Cascade kjøper jeg her om noen skulle ønske å se på det, Jeg handler på ebay, for der finner jeg ofte gratis eller lite frakt :)

3 kommentarer:

Lilli sa...

Disse e bare sååå kjempekule, digger luene dine :)))
Klem Lill

Ingunn sa...

Kjempefine luer i lekre farger!
Lykke til med salget!

F.T sa...

Wow, these winter projects are interesting for me..:)

Plastic Card Printing
Plastic Card
Scratch Cards