mandag 26. mars 2012

Glitterglede :)

Jeg elsker å lage disse armbåndene, de er så fine synes jeg :) Laget disse til minimessa.
Perlene er i tibetansk sølv, og glass :)


Noen av de får stor lås på, synes det gjør dem litt røffe :)


Jeg er egentlig en sucker for glitter, så jeg digger disse i tibetansk sølv, og swarowsky krystaller.
Jeg tar 200,- kr stykket, så jeg har egentlig ikke kjempemye igjen for dem, men det gjør ingenting - det er selve laginga som jeg liker :)


En enkel swarowsy ball i sølvlenke kan og være lekkert ;)

Nå er det strax sengetid i huset, så skal mor hekle videre på et lite fantasiprosjekt.... Lurer på hvordan det blir til slutt :)

Fin dag og kveld til dere alle :)

1 kommentar:

Ingunn sa...

Nydelige armbånd! Det er vel gleden over å skape som holder oss i gang, og ikke det vi eventuelt kan tjene.

Ha ei fortsatt fin uke!