fredag 30. mars 2012

Drømmejakka :)

Husker dere denne, som jag ikke var helt sikker på hva det skulle bli??


Den har blitt til noe jeg er kjempeutrolig fornøyd med..
Knapper selvsakt fra Etsy, små treknapper med hjerter på og noen i fimo leire...
Forskjellige teknikker, hekling og strikk - oldemorruter, rette og vrange, blonder staver og poppkorn. 


Farger jeg elsker i skjønn forening :)


Lerke garn å fri fantasi :)


Passformen kunne ikke vært bedre, den sitter som et skudd :)


Denne klarte jeg ikke å legge fra meg, jeg måtte gjøre den færdig.... Jeg er så fornøyd som jeg skjelden har vært. Gleder meg sånn til sommeren når jenta skal springe rundt i denne :) Her er det såklart jukset masse, men når man bruker fatasi må man tilpasse seg mens man holder på :)

Nå har jeg satt i gang med noe til meg selv, og det tar vel litt tid, er ikke akkurat den minste jenta jeg da.... Men nå var det på tide, er mange år siden sisst jeg strikket til meg selv :) I helga skal jeg bare kose meg med mine vakre små, strikke litt, å rydde litt så det er klart til vår - og 4 bursdager i hus på 4 uker.... Det blir kos :)

Ha en fin helg da, og hærlig påske til alle :)

15 kommentarer:

Lisa sa...

Fiiin :)

Ann Elisabeth sa...

Rett og slett SKJØNN!!

Klem!

Ingunn sa...

Et blikkfang! Kjempefin jakke i glade farger! Du har jammen vært flink til å improvisere underveis.
Lykke til med neste prosjekt, og riktig god påske!

LaLa`s Loft sa...

:) Dokker får mæ tel å smile hvær dag :)

Marita sa...

Knallfin - one of a kind, det e stilig!

sida sa...

Nydelig! Flink flink!!

LAs masker sa...

Kjempe fin jakke! God påske!

mocca sa...

Den var kjempe fin,tenker frøkna er veldig fornøyd med den;0)

Edny sine puslerier sa...

Åhh, det må vel være den fineste jakken!! Helt herlig;)

LaLa`s Loft sa...

Dere er så skjønne :)

Mamsen og lillegutt sa...

wow... Skjønner godt at du er fornøyd. For en gladjakke!!! Hærlige fargekombinasjoner og sååå flink du er til å komponere mønster!!!

Hææærlig rett og slett!

God Påske til deg!!

Lilli sa...

Du e bare sååå vanvittig flink og helt RÅ :))) Denne ble knallfin :)
Påskeklæm

Anonym sa...

HIMMEL OG HAV for en fin jakke! Hvordan i alle dager fikk du ideen om å lage en jakke fra de rutene du hadde? :D du er jo genialt lur og veldig kreativ :D

Blir så inspirert av folk som er så kreative og "open minded" at de klarer å improvisere noe så fantastisk fra enkle, pene ruter!

* Bøyer meg i støvet *

Utrolig inspirerende blogg, som nå er lagret i favoritter!


Gooooooood helg!

LaLa`s Loft sa...

Tusen takk skal du ha, så flott at du finner inspirasjon hos meg :) Barnslig glede gir det meg :)

God helg til deg også :)

Marianne sa...

Denne jakken var bare helt utrolig fin, og flott blogg du har :-)