onsdag 28. mars 2012

Iskremrosa :)


Ennda en vest, denne gangen helt enkel i fargen, Iskremrosa Cascade 220 :)


Disse utrolig lekkre knappene har jeg funnet på Etsy, digger å surfe på knapper der :)
Sjekk ut disse lekkre knappene, som er eneste pynt denne gang. Lille Hellokittys venn kaninen, og rosa blomster og ful, knapper som lekker pynt :)


Jeg har brukt rette og vrange masker som effektstrikk og synes det ble skikkelig fint, denne tror jeg blir her i huset :)


Sånn ser den ut, varm, lekker og skikkelig rosa, kan man ønske mer ??

Ha en flott ettermidag alle sammen :)

6 kommentarer:

Linda sa...

du ar så mye utrolig flotte ting på bloggen din:) Utrolige deilige farger du strikker og hekler med:)

Ingunn sa...

Nydelig vest! Jeg hadde også beholdt denne om jeg hadde ei lita tulle.

Fortsatt fin onsdag!

LaLa`s Loft sa...

Å så koselig da, jeg lager litt utenom "det vanlige" så det er ikke alle som liker :)

ANNKI sa...

Den er så søt!Får både glede og inspirasjon på bloggen din..;)

LaLa`s Loft sa...

Phu! Blir nesten flau jeg nå :) Tusen takk :)

G-Anette sa...

Å, så herlig sukkertøyvest! Nydelig!
Og Etsy er fantastisk og ganske farlig for lommeboka på sene kvelder, hihi ;)

Ha en fin torsdag
Klem