søndag 4. mars 2012

Og vinneren er.......


Loddene ble lakt i en bolle, alle med få lodd hadde navn på, de med 10 lodd fikk symboler (orket ikke å skrive navnene 10 ganger;)


Gutten i huset trekkte første lodd :)


Og vinneren, med bare 1 lodd i potten, ble jenta med Denne bloggen :) 


Så ville jenta og trekke, og vi opprettet en trøstepremie. Men denne damen har vi ingen kontakt info til, så jeg sender ut etterlysning på Facebook.
Er det du som er vinneren, send meg mail på christelse@hotmail.com
Trykk på bildet for å se :)


Dette synes vi var så gøy, at det snart blir ny give away:)
Håper vinnerne blir fornøyde med postpakkene sine, og at dere synes det var like gøy som oss.
Bedre lykke neste gang til de som ikke vant denne gangen :)

Ha en hærlig søndagskveld, og fin uke til alle :)


3 kommentarer:

AvMeg sa...

Takk for koselig kommentar hos meg - og da fant jeg jo din blogg - koselig!
Dr.Phil er knall! Jeg har sansen for ham :)
Synd jeg gikk glipp av Give Awayen - får prøve meg neste gang. Ha ei super uke :)

Lilli sa...

Gratulerer så masse til vinnerne :) Ja, candy er gøy, både å vinne og å få :)))
Klem Lilli

WikiVoo sa...

Så kreativ blogg og såå mye flott du lager. Fine farger for barna som bare elsker det..Her blir jeg vel og snoke litt en stund antar jeg...:-) ha ei flott uke!