lørdag 10. mars 2012

Storebror & Lillesøster

Dette blir "mine" luer, søster og bror heter de, og de kan man variere i de uendeligste farger og varianter, og det skal jeg vise dere litt av etterhvært :)


Disse to er strikket i vidt forskjellig garn, og på forskjellig pinner, men ser like ut. Søster er i mye tykkere garn, samme som i denne Jakken. Og Bror i samme som Denne :) 
Det ensfargede er Cascade 200 :)


Bror har fått pynteknapper fra Tessa Ann :) 


Søster fikk en fra Tessa, og kaninen som er HelloKittys venn kom akkurat i posten fra en annen Etsy shop :)


Kul :) 


Sukkerfabulous :)

Nå skal jeg på tur i 1 uke - til Alta - og det blir nok gøy.
Jeg satser på de har nett og har etpar små inlegg på lur så det ikke blir helt stille her :)

Nå er ungene på biblioteket med oldemor, og mamma skal ta seg te med honning. Swusj bort med deg aggresive influensa!!!! ;)

Ha en hærlig helg alle :)

14 kommentarer:

Linda sa...

Stilige luer:)

Pittelitn♥ sa...

Kjempefine luer! Dette var ett nytt blogg-bekjentskap for meg. Her var det mye fint! Legger meg til som følger! God tur til Alta :)

Bella sa...

Fine luer med spreke farger.

Håper du klarer å kaste influensa på dør.... ikke noe trivelig besøk akkurat.

God tur og fortsatt god helg:-)

Klem

mocca sa...

Kjempe fine luer;0)Du må bli fort frisk så du kan nyte turen;=) God tur.

LaLa`s Loft sa...

Takk jenter :)
Influensan eller ikke, skal kose meg skal kose meg skal kose meg.... !!!!!!! Ja åsså savne ungene litt..... eller litt MASSE ;)

Ingunn sa...

Riktig fine luer i glade farger. Knappene og pynten ellers er et pluss.
God tur til Alta, og ha ei fin helg helg!

touchofvanilla sa...

Så kule luer du har laga! Du er veldig flink å sette sammen farger:)
Har også noen sett med knapper fra TessaAnn, men har liksom spart litt på dem.. Men det er jo bare dumt, dem er jo ikke like fine oppi knappeglasset:)
Kos deg i Alta :)

Synnøve Olava sa...

WOW..., fantastisk flotte luer... :O)

Takk for den hyggelige kommentaren på bloggen min!

strikketine sa...

Kjempefine luer! Du har så mye spennende garn! :-)

LaLa`s Loft sa...

Tusen takk :) Snart kommer flere luer :)

Lilli sa...

Knallstilige, digger luene dine :))

Lillis sa...

Kjempefine luer. Bloggen din er foresten utrolig behagelig å se gjennom, nesten som en god interiørblogg, fine farger hele veien! ha en fin dag!

Lisbeth Varpe sa...

Tusen takk for en fin blogg du deler :-) Du selger ikkje mønster på luen du strikker i sååå mange fine farger :-)

LaLa`s Loft sa...

Hei Lisbeth - jeg finner ingen måte å kontakte deg på, så da håper jeg du stikker innom her igjen å tar en titt.... Jeg selger ikke mønster på luene, men jeg kan forklare hvordan jeg gjør det, så send meg en mail på christelse@hotmail.com eller kontakt meg på fb sida til bloggen.... Takk for at du liker bloggen min :)