lørdag 24. mars 2012

Tromsdalsdagen :)

I dag har min tante som har Galleri Julies Hage hatt med noen av mine ting på et lite "reklamestunt" på skolen her vi bor. Galleriet er lite og privateid, med masse fin kjeramikk laget av min tante, og gjesteutstillere i mange kategorier. Skolen der hun hadde utstilling i dag er helt ny, og dagen var både for å vise den frem - og for at flinke elever skulle få opptre. Der var også utstillere, litt lopper og masse fin kunst. 

Her henger noen av mine ting på den nærmeste stigen, og den andre stigen tilhører jenta bak bloggen Skrekk og Gru :)


Et lite utvalg av alt det fine som var på standen "vår". Krukker i hærlige farger, trearbeide man bare må måpe av, mine smykker, og hærlige kreasjoner:)


Frk Julie er veldig glad i frosker, og jeg falt for disse to. Men hvær sin personlighet og glimt i øyet :)


Så skulle barna i skolekorpset opptre, noe jeg egentlig ikke trodde var noe for mine to små, men hvem er det som ligger flatt ut i beundring hele "konserten" ??


Da har jeg satt i gang å hekle, uten mønster og ikke helt sikker på hva det skal bli, men hva tror dere da??


Fargene er hvertfall til å spise opp :)
Nå skal jeg hekle litt mere før det er sengetid. Håper dere likte det lille inslaget fra Tromsdalsdagen :)
Besøk gjerne de 2 andre jentene i innslegget, linken ligger i navnene deres på toppen :)

Fin søndag i morgen til alle :)

4 kommentarer:

Ingunn sa...

Gratulerer! Så gøy! Artig å få vist fram det en lager. Jeg har også tanker om å hekle oldemorsruter, og nå fikk jeg enda mer inspirasjon!

God søndag!

LaLa`s Loft sa...

Takk takk Ingunn :) Oldemorsrutene er så lekre, de er enkle men veldig effektive når man setter i gang å blande farger :)

touchofvanilla sa...

Så herlig med en liten utstilling! Du har jo laga så mye fint i mange fine farger!! :) Ha en fin dag!
Klem Line

LaLa`s Loft sa...

Takk det er koselig å høre :)