torsdag 1. mars 2012

Varm og god :)

Denne gangen er det ikke til prinsessa, selvom jeg synes hun kledde det godt. Det er til utstillinga "makrospor", som handler om det vi etterlater oss på jorda. Jeg skulle ta opp fargene fra jord, i en varmere utgave :)



Garnet har jeg kjøpt på Ravelry, er kjempegodt av typen det kun finnes de tre nøstene jeg kjøpte. Det gikk bare 1 nøste til dette :)


Hadde ingen oppskrift, bare satte i gang, men denne tror jeg at jeg må lage flere av - og skrive ned oppskrift, for den ble fin :)
Skjerfet likeså. Dusken på skjærfet ble til da jeg så at hun i bloggen Skrekk og gru, hadde laget amøber til samme utstilling, synes den ble litt amøbete :)


Liker de nye små lappene mine, de er ikke så forstyrrende på strikkeplagg :) 
Hærlige farger faktisk, trodde ikke jeg skulle like det så godt :) (Kanskje prinsessa får det etter utstillinga likevel )


Åsså måtte jeg ta bilde av ufolua jeg gjorde færdi i samme slengen, hun hoppet rundt å var veldig fornøyd :)


Håper dere likte det :) 
Husk giveawayen min øverst på siden, og besøk meg gjerne på FB :)

Nå har jeg en date med symaskinen min :)
Ha en hærlig kveld alle :)

8 kommentarer:

Nikki sa...

Very nice Christel :) i like <3

LaLa`s Loft sa...

Thanks Nikki :)

Berit sa...

Det var kjempefint og fargene var bare nydelige :)

Heidi's hjørne sa...

Så fint... de fargene var herlige og passet så godt til prinsessa. Så du må nok i gang med en til henne også :-)) hehe
Ha en fin fredag. Klem Heidi

LaLa`s Loft sa...

Takk takk :)
Ja det var det jeg var redd for, må nok bare sette i gang :)

Lilli sa...

Det her settet var kjempeflott, vil gjerne ha oppskrift på en slik lue og skjerf, nå no må du bare skrive, skrive :)
Herlige farga, faktisk, kul kombo, du e knallflink :))
Klæm Lilli

Ingunn sa...

Herlig sett som modellen kledde kjempegodt! Jordfargene er nydelige. Ønsker deg riktig god helg!

Tina sa...

Kjempefin lue og skjerf! :-) Og takk for besøket i bloggen min! :-)