torsdag 19. april 2012

Hærlig rosa :)

Måtte ha litt strikkepause, så da har jeg laget noen sommerlige øredobber i hærlig ROSA :)




Jeg er veldig glad i kattepuser :)


Jeg liker at tingene mine er unike, ingen er like :)


Disse "knudrete" perlene er bare så fine, det blir nok et helt smykkesett med de til meg selv etterhvært :)


Disse dobbene er i glass og tibetansk sølv, krokene er nikkelfrie selvsakt.
Jeg selger disse enten her, via Fb eller på messer, tar 150,- for denne typen - om du ser noe du liker si bare fra :)

Håper du liker å se smykkene mine også, selvom dette er en sy/strikke blogg. Nå skal jeg strikke litt :)

Fin fredag i morgen til alle sammen :)

2 kommentarer:

mocca sa...

Så nydelige øredobber du har laget;)
Veldig mye fint i bloggen din,tar en titt innimellom:=)

Anna Therese sa...

Så flotte øredobber :) Liker katter eg også ;)