søndag 22. april 2012

Kul gave :)


Arti bursdagsgave fra tante Nina, hun har Eplaen Uglestua den er værdt et besøk :) 


Så enkelt kan det altså gjøres. Små trekanter i lerke, som starter med en stav og øker i hvær side oppover. Noen luftmasker til bokstav, å vips, en vimpel til å dekorere barnerommet med :)


Åsså var det hjemmelagede hårstrikk i pakken og - å de kommer jeg nok til å lage noen av. Har sett de rundtom, men ikke hatt lyst å lage før jeg så hvor fine disse var i håret :)
Takk tante Nina :)


Åsså må jeg bare vise frem denne som jenta fikk i 4 års presang, kan sy å greier :) 
den skal tidlig krøkes osv.....


Da håper jeg mitt neste innlegg blir genseren til prinsen, den blir lekker. Den har gått saaaaaakte fremover for jeg har hatt full uke på universitetet og da er jeg så sliten på kvelden, men nå skal jeg bare lese til examen å kose meg med strikking og bøker :)

Ha en fiiiiiin uke :)

2 kommentarer:

Lilli sa...

Heldige Ronja, kanonfin gave og så personlig :)) Woow egen symaskin så flott :)) Har en sønn som hadde elsket den, er jo motor man kan kjøre med hi-hi ;)

Berit sa...

Det var en flott gave, kjempelurt med navn på vimplene, det må jeg huske :)
Ha en fin kveld.