fredag 6. april 2012

Min påske.....

Her skulle det være bilder av påskepynten min, og godteri, pluss mitt påskestrikkeprosjekt...... Men telefonen (det vil si kamera) min døde med alle de fine bildene på........


Så er det også sånn at når man har lavt stoffskifte, som jeg har, så blir man en smule trøtt innimellom, og jeg er inne i en sånn periode.... Strikkrt noen omganger, så skal jeg rydde litt (med 2 små aktive og en stor blir det mye rot), men det er så anstrengende at jeg må ta maaaaaaaaange pauser..


Men i morgen kommer påskeharen og da må man ta seg sammen sånn at man kan kose seg skikkelig :)

Så nå strikker jeg på noe til meg selv, og det er selvsakt 


ROSA, jada du gjetter riktig........ Det er en genser/tunica jeg skal bruke nå til våren.... Å den blir så fin atte..... Men nå er det leeeeeenge siden jeg strikket til meg selv, og har egentlig ikke særlig god erfaring med det. Det ender oftest med at jeg ikke bruker det, håper det ikke skjer nå.....

Så da er det bare å håpe på at tlf (kamera) kan vekkes fra de døde, slik at det snart kommer noen ordentlige inlegg her..... Joa, kan finne frem det gamle kamera og, men det er jo så stort og klumpete. 

Da er det bare å kose seg, nå er det snart besøk av 2 små prinsesser, og da blir det nok liv her :)
Fortsatt god påske alle sammen :)

2 kommentarer:

Edny sine puslerier sa...

Det er ikke alltid det går slik man tror og ønsker. Håper alt ordner seg snart både med formen og telefonen. Gleder meg til å se strikkeresultatet! God bedring og fortsatt god påske;)

Klem fra Edny

Lisa sa...

Goood Påske :)