mandag 9. april 2012

Slik jobber mitt hode :)


Noen ganger sitter jeg bare å surfer på nett, da laster jeg ned bilder som har fine farger eller ting som inspirerer meg. Disse bildene setter jeg in i min inspirasjonsbok som står ved siden av garnet og hobbytingene mine. Inni permen kan jeg bla å bla, der er så mye fint :)

Disse fire bildene har inspirert meg masse, boka til høyre har jeg kjøpt, den er hærlig...... Fant den HER :)
Jenta i midten har så fine farger, den luen skal jeg lage til meg selv og lillejenta til vinteren... De to andre bildene er bare så glade og gode :)


Uglene her skal jeg hekle å pynte med - kanskje på genseren til meg selv som nå kun mangler en arm :) Genseren altså, ikke jeg...... Bildet med babytøyet har inspirert meg til å kjøpe HAUGEVIS med håndfarget garn, teppet er i drømmefarger som jeg bruker mye av..... Hello Kitty vesten, fordi frøken Hello er en favoritt i huset ;)


Å her er noen av tingene jeg har laget i år etter inspirasjon fra inspirasjons permen min :)


Nå begynner det å nerme seg eksamens tid, å av tidligere erfaringer vet jeg at da får jeg fryktelig mye inspirasjon til å lage ting.... Rart ikkesant?? :)
Eksamen, pytt pytt liksom.......

Håper dere fikk litt inspirasjon og, kanskje til å lage en egen inspirasjonsbok??

Nå er det bare å sende tlf min på rep, å finne frem det store kamera så dere snart får se min nye genser, første prosjekt til meg selv på flere år faktisk.... Åsså har sola kommet i dag, så sisste dag i påsken blir det aking og pølsegrilling ute, strikketøyet får vente til i kveld :)

God siste påskedag for i år, og hurra for våren som titter frem her i nord også etterhvært :)


3 kommentarer:

Mamsen og lillegutt sa...

Så lurt med inspirajsonsbok!!
Jeg ble så glad av å se alle fargene på bildene dine. Likte både lua, teppet og ikke minst uglene!!!! Slike må jeg også prøve meg på.
Nyt den siste fridagen i påska. Og lykke til med forestående eksamener.

Solklem fra mamsen og lillegutt.

G-Anette sa...

Kjempesmart med inspirasjonsbok! Jeg lagrer en haug med linker på nettet men det blir jo bare rot og uoversiktlig.. Takk for tips :)

De uglene var veldig søta, får jeg spørre hvor du har funnet de?

Håper du har hatt en flott påske!

Klem

Blåbærlina sa...

Så mye fint du har funnet fram her!!!
Fine ting du har laget, Likte så godt den strikkajakken i midten. SuperFin fargekombinasjon.
Likte også uglene, de var knallfine! Ojoj, så mye inspirasjon.. Liker også å samle inspirasjon, har både lagret i papirform og litt på pc. Og så er det jo alltid så mye fint å se rundtomkring på bloggene...
Spent å se mer hva du lager ;o)

Klem Nina