mandag 30. april 2012

Småpusk :)


Mens jeg grublet på hva jeg skulle finne på nå, ble det noen hårstrikk til jenta. Supert restegarnbruk, til skikkelig små rester, åsså får man brukt de knappene man bare har en eller to igjen av :)


En liten blomst, en lekker knapp, å vips!!! 
Skulle tatt bilde av de i håret på jenta, for de ble skikkelig fine på :)


Åsså gjør det ingenting om ikke knappene er like, bare de har samme tema, eller farge kan de godt brukes sammen :)


Kanonfine gaver til ei lita jente, eller som pynt på pakken :)
Disse skal jeg lage flere av mellom prosjektene, - note to self:  lag massevis av røde til julemessene :)

God 1.mai i morgen til dere som har utevær. I NordNorge er det bare å finnepå no innekos :)

6 kommentarer:

Anna Therese sa...

Så fine :) En morsom ide ja og bruke opp restegarnet på :) Eg har så masse liggende at eg tror eg skal lage noen i kveld! Har ingen ideer på hva eg kan lage videre nå, så dette var en god ide :)

LaLa`s Loft sa...

Så flott at du likte, og fikk litt kveldskos :)

Berit sa...

Kjempesøte, flott måte å bruke opp rester på :)

Anonym sa...

så flott side :) godt med litt inspirasjon!

Strikketine sa...

Himmel og hav, for noen søte hårstrikker! Perfekt til barnebursdager bl.a... :-)

G-Anette sa...

Så smart og lekkert! Og som alltid gladfarger her inne hos deg :)

Klem