onsdag 11. april 2012

Til meg selv :)

FÆRDI med genseren til meg selv. Det skulle bli en lett sommergenser, men det ble det jo ikke.... Synes likevel den ble kjempefin, og jeg elsker fargene :) 


MMMMMMMMmmmmmm sukkertøy ;)
Dere trodde jeg bare likte farger til ungene dere - men dengang ei ;)


Nært ser dere at jeg har satt noen perler på snorene, og så klarte jeg ikke strikke bare rosa, så da fant jeg litt restegarn å kvikke opp litt med :)


Ide og inspirasjon kommer fra denne enkle genseren, men ikke klarer vel jeg å følge noen oppskrift vel. 
Jeg har brukt tynn alpakka og duett, noe som gjorde den tykkere og mere høst vinter... Men nå bor jeg i Tromsø da, så jeg får nok brukt den i sommer og :)

Nå har jeg lovet prinsen en sommergenser - så da er jeg i gang med noe turkis lerke garn, og den skal bli så fin atte :) Etter det har jeg lyst på en genser til, til meg selv..... Men 2 til meg på så kort tid, er det moralsk rett det da ?? Har jo ikke strikket til meg på mange år.... :) Får la tankene vandre mens jeg koser meg med guttens ønske :)

Fin uke til alle :)

6 kommentarer:

Mamsen og lillegutt sa...

Flott genser du har lagd!!! Syns du skal strikke til deg selv med god samvittighet jeg. Vi mødre er ganske flinke til å sette oss selv i bakerste rekke når det gjelder klær er vi ikke??? Barna først osv... Blir liksom aldri tid til å lage noe til oss selv. Sånn er det ihvertfall her :-) Kos deg med strikkinga. Morsomt å følge deg. Du har en så fargerik blogg.

Klem fra Siv Janne

Ane sa...

Kjempe fin genser! Man må lage litt til seg selv også. Det har jo endelig jeg oppdaget at er veldig tilfredsstillende! :)

Lillis sa...

For en nydelig genser! Jeg elsker strikk, men har for liten tålmodighet til store prosjekter selv, så veldig gøy å se hva andre klarer å få til! inspirerende!

Lilli sa...

For en knæsj og kul genser, råstiliiig med de grønne/petrol detaljene på :) Du e sikkert rålekker i denne :)
Klæm Lilli

Anna Therese sa...

For en flott og nydelig genser :) Skulle ønske at eg kunne ha lagd noe slikt til meg selv.Ligger meg til som følger eg :) Ønsker deg en flott lørdag :)

Yvonne sa...

Genseren var veldig fin den:-) syns du har en spennende blogg og har lagt meg til som følger.