tirsdag 22. mai 2012

Ennda en til MEG :)

Har endelig klart å lage noe til meg selv, som jeg virkelig liker. Denne er så lekker på, perfekt altså :)
Tenk at jeg har strikket noe helt hvitt, noe hvitt som jeg selv skal bruke - masse :)


Klarte ikke holde den helt enkel hvit da, måtte finne på et lite sprell. Så satt det 2 små jenter der i eska mi, å de ble jo kjempelekre på, ikke sant? Laget et sabla rot for å få sydd det på, i reneste sex på film stil sveipet jeg bort perlene som lå utover og dro fram symaskina - må visst opp å rydde litt ja :)

 Var litt redd for å ødelegge genseren, men det gikk fint. Håper bare ikke det blir å se rart ut om genseren siger litt. Uansett er de sydd med store sting som er enkle å ta av. Jeg håper stoffet fliser seg litt i vask...


Hadde ikke oppskrift, bare fant en som passet til garnet for å se antallet masker, åsså strikka jeg i veg. Det er her jeg hentet inspirasjonen fra :)


Den er strikket i dobbel pt pandora, på pinne 5 og 6. Jeg laget raglant fordi jeg ikke liker når armene sys på, synes formen blir finere sånn. 

Nå har jeg strikket en liten gave færdi.... Så nå bare sitter jeg å lurer på hva jeg nå skal begynne på. Eksamen på fredag, så hele 3 måneder sommerferie :) 

Hurra for sommer :)

5 kommentarer:

Berit sa...

Nydelig genser, lekkert med det bilde på :)

Edny sine puslerier sa...

Kjempefin genser, så denne må du bruke masse;) Bildet var fint.

Fem i familien sa...

Hei!
En -leser i smug- har lagt seg til som følger! ;-)
En spennende å fargerik blogg du har!

Så fin genser du har laget!
Viktig å lage litt til seg selv også!

Anna Therese sa...

Det var en nydelig genser :)

KristineS sa...

Den var lekker:)