onsdag 9. mai 2012

Glittergave :)



En liten presang til en studievenninne som hadde rund dag
Tibetansk sølv, glass og swarowsky, tenk så lekkert mot brun hud :)



Tester ut nye magnetiske låser, og er spent på hvordan det holder, det er jo så utrolig mye enklere å ta på seg selv, enn en vanlig klypelås :) 


Måtte ha øredobber også såklart. Søsteren hennes gifter seg til sommeren, så da kan hun pynte seg skikkelig :)


Da håper jeg mottakeren ble fornøyd med presangen sin.

Jeg elsker å lage smykker, kan sitte å se på perlene i alle regnbuens farger i lang tid. Fikk ny ladning i posten i dag, så da tror jeg at jeg går på loftet...

Strikker forøvrig på noe til meg selv igjen, og denne gangen blir det helt hvitt!!!!!!! Tenk det, jeg strikker hvitt, det er jo en første gang for det meste ;) Håper jeg får den færdig før jeg går skikkelig lei ;)

Nei, nå kaller perlene mine :)

2 Dager igjen til helg, å barnebursdag for begge mine 2 små :)

2 kommentarer:

Berit sa...

Nydelige smykker, mottakeren blir helt sikkert fornøyd med dette.
Turkis er bare lekkert som sommerfarge :)

sida sa...

Nydelig!!!
Ang magnetlås. Min erfaring er at det er ganske genialt, men man må passe på. Ramler fort av om du ruller eks en genser litt uvørent over.
Mitt første armbånd med magnetlås ble en drosjesjåfør som "fikk"... Oppdaga at det var borte når taxien var kjørt og jeg trygt innendørs...
Men som sagt. Smart, enkelt og fint. Bare man er litt oppmerksom :-D