tirsdag 29. mai 2012

Litt forvirra :)


Wow!! I går var jaggu en "rar" dag.... 2000 besøk på en dag, 167 med på gi bort her, og like mange på fb......
Overveldende (Tror aldri jeg har brukt det ordet før)


Hvordan i all verden skal jeg få trukket en vinner så det blir rettfærdig?
Tror det må bli 2 trøstepremier :)


Må vel lage masse fint jeg nå da, etter alle de fantastiske kommentarene på bloggen fortjener dere at jeg setter i gang. Litt sånn "ikkeno press" ;)

Men først, bytur med en venninde, kos og shopping. For det fortjener jeg etter eksamen :)

Takk alle dere fantastiske bloggvenner ;)

4 kommentarer:

Solfrid ystebø sa...

gratulerer med overstått eksamen :D

Husmorspira sa...

Så morsom med "fullt hus"!
Må jammen meg innom og fmile litt i innlegget under også :)

Mamsen og lillegutt sa...

E de itj fantastisk hærlig da?? =) Æ hadd 360 besøk i går, å syns de va my!!!!! Men de bli no bærre barnemat ift te dæ =)=) Arti ja!! Men du har en fin blogg da, så skjønne at folk vil inn å sjå, å at dæm kjæm tebake =)=)

å vel overstått eksamen. Håper det har gått bra =) Nyt dagen!!!

Klem fra Mamsen

Fru Belima sa...

Gratulerer med masse besøk!! Ikke så rart for du har flotte innlegg og jeg blir rent missunnelig på kreativiteten din... super flink er du. Håper du får en koselig helg! klem mariann