fredag 11. mai 2012

Loftskos :)


Å nå har jeg kosa meg på loftet, skikkelig hærlig :) 
Masse bling, og jeg elsker bling :)

Jeg håper å sende ut litt inspirasjon, selvom det ikke er strikking denne gangen. Jeg selger smykkene, men det er ikke hovedpoenget - poenget for meg er gleden og roen det gir meg å holde på med dette. Men ser du noe du liker, eller en gave du kunne tenke deg synes jeg det er gøy :)


Hjertesmykker i forskjellige former og fasonger, ser du en du liker?? Send en mail til meg på christelse@hotmail.com

200,- pr stk
Alle smykkene er i tibetansk sølv som kan pusses med helt vanlig smykkerens, perlene er glass eller Swariwsky krysteller. Jeg garanterer at jeg ikke lager 2 like smykker :)


Armbåndene her er skikkelig lekkre, og på sommerbrun hud - smashing :)
Også de i tibetansk sølv og glass/Swarowsky.
250,- pr stk


Rosa og grønn, min favorittkombinasjon :)


Men sort og rosa var jaggu heller ikke dumt :)


Blått, lekkert :)


Litt nærmere detaljbilde av perlene :)

Håper du liker det. Og at du fikk litt inspirasjon. Ofte når jeg ser folk som lager slikt som ikke jeg lager - fex kort og schrapping - så kan jeg få en god dose inspirasjon til å lage noe selvom det ikke er i papir. Kanskje er det en farge som setter fantasien i sving, eller en orginal kombinasjon, eller rett å slett bare "åh! Så lekkert, jeg vil også ta frem min hobby"

Ha en fantastisk helg der ute alle bloggvenner :)

1 kommentar:

Ingunn sa...

Nydelige smykker du lager! Det er koselig å holde på med fine materialer og lage vakre ting.

Riktig god helg!