fredag 15. juni 2012

Er du vinneren ??


Da har jeg trekkt en vinner, og to trøstepremier.... Eller ikke jeg, men noen av de som er på fb sida mi (Jeg ba de komme med tall mellom 0 og 566 som er antallet lodd som er tatt), og min fine bestemor på 88 har trekkt hovedvinneren :)


For trøstepremie nr 1 fikk jeg tallet 33 og der er 

Anita Bergsengstuen, som ikke selv har egen blogg, men jeg sender email til henne :)

For trøstepremie 2 fikk jeg tallet 475 og det er

Eva Bakken som heller ikke har blogg selv :)
Eva, send meg mail med adr på christelse@hotmail.com



Så over til hovedpremien, som er dette


Og et inspirasjonsblad :)

der var det min mormor som sa at nr 289 poppet opp i hodet hennes, og der finner jeg

ANNA med bloggen GarnSluket :)

Og med slik et navn trenger hun nok mye mere garn, gleder meg til å se hva hun lager av pakken :)

Gratulerer så masse til Anna :)


Å om dere lurer på hvordan det gikk på examen????

Så var denne pokalen til meg ;)

Nå har jeg fått oppdrag fra dukkemamman i huset, så da blir det småstrikk på fredagskvelden :)

En fin fin helg til alle :)




2 kommentarer:

Anita Bergsengstuen..... sa...

Seriøst tusen takk......... Så heldig jeg er.........
Flott blogg du har....

Anna sa...

Den bestemora di må æ si æ LIKE, fant kremtallet og MEG.. oh LYKKE..
TUSEN TAKK til dere begge! =D

God helg! =)